مدیریت بهره برداری از ماشین آلات عمرانی

مدیریت بهره برداری از ماشین آلات عمرانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

استفاده بهینه از ماشین آلات عمرانی ناشر: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ماشین آلات عمرانی نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه های عمرانی دارند و امروزه تقریباً هیچ پروژه عمرانی را نمی توان یافت که بدون استفاده از ماشین آلات قابل اجرا باشد. دلیل استفاده از ماشین آلات در پروژه های عمرانی، در اجرای ص حیح کار با سرعت زیاد پیشرفت و با هزینه پایین نهفته است . علاوه بر این امروزه به کمک ماشین آلات می توان پروژه های بزرگ را در مدت زمان کمی می توان اجرا کرد که پیش از این امکان پذیر نبود . همچنین برخی مشکلات اجرایی و مخاطرات مربوط، منجر به تولید ماشین های ویژه و سفارشی برای انجام برخی از عملیات های خاص شده است . بنابراین روند موجود در پروژه ها به سمت استفاده هر چه بیشتر از ماشین آلات در عملیات های اجرایی پیش می رود حق تشر آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری