مسئله خانوادگی

مسئله خانوادگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

داستانی کوتاه ولی زیبا از نوسنده معروف این روزهای ترکیه ، داستان 6 صفحه است و در باره یک خانواده و از دیدگاه 5 عضو آنست که هریک مشکلات خود را دارند. الیف شفق (به ترکی استانبولی: Elif Şafak) (زاده ۱۹۷۱ استراسبورگ فرانسه) یک نویسنده ترکیه‌ای‌تبار است. وی رمان‌هایی به انگلیسی و ترکی و فرانسوی منتشر کرده است. شفق دو رمان به انگلیسی نوشته است که بخاطر اشاره به نسل‌کشی ارمنیان در رمان دومش به نام حرام‌زاده استانبول (The Bastard of Istanbul) از سوی دادگاه‌های ترکیه به جرم "اهانت به ترک بودن" متهم شد. وی با انتشار 12 کتاب در طول بیش از یک دهه اخیر به عنوان یکی از نویسندگان معاصر ممتاز کشورترکیه مطرح شده است. او به دو زبان ترکی و انگلیسی مینویسد و 8 کتاب او رمان داستانی بوده. کتابهای شفق در کشور ترکیه با استقبال و فروش زیادی مواجه بوده و در سایر کشورها به بیش از 20 زبان ترجمه شده و جوایز مختلفی را کسب کرده است. به طور خلاصه در توصیف این نویسنده میتوان به جمله ای از " اورهان پارموک" نویسنده نامدار ترکیه اشاره کرد، که در جائی گفته: "شفق، بهترین نویسنده دهه اخیر ترکیه است." بخشی از داستان: بین این همه وسیله نقلیه مادر زنم قطار رو انتخاب کرده. هواپیما سوار نمیشه (وای مثه پرنده توی آسمون؟ نه! راحت نیستم) اتوبوس سوار نمیشه (اگه راننده خوابش ببره چی؟) ماشین شخصی سوار نمیشه (اگه خدای نکرده راننده ماشین روبه رو مست باشه؟) قایق و کشتی هم که نداریم پس فقط قطار میمونه دیگه! حق تکثیر: حق نشر: رایگان سایت ادبیات ما
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری