آیا مجرم گناهکار است؟

آیا مجرم گناهکار است؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا مظلومان

توضیحات

درباره اثر: " بزهکاری که یکی از بزرگترین مشکلات اجتماعی بشر است، بعلت صدمات مالی، جانی، اخلاقی،... که ایجاد میکند همیشه مورد نفرت و انزجار میباشد و در زمره بدترین آفتها بشمار می آید... " اما آیا مجازات تنها وسیله و یا بهترین وسیله مبارزه علیه جرم است؟ آیا مجرم الزاماً بزهکار است؟... درباره نویسنده: " رضا مظلومان در ۱۷ دی ماه ۱۳۱۴ در مشهد زاده شد.پس از انجام خدمت وظیفه وارد دانشکده ادبیات تبریز شد و در سال ۱۳۳۸ لیسانس خود را دریافت کرد.برای ادامه تحصیل به پاریس رفت و در سال ۱۳۴۸ مدرک دکترای خود را در رشته جرم شناسی دریافت کرد. پس از بازگشت به ایران در دانشکده حقوق دانشگاه تهران به تدرس مشغول شد و از سال ۱۳۵۵ تا یک ماه قبل از انقلاب به سمت معاون وزیر آموزش و پرورش برگزیده شد. رضا مظلومان پس از انقلاب مدتی مخفی شد و در سال ۱۳۶۰ از ایران خارج شد و به فرانسه رفت. در آنجا نام خود را به کورش آریامنش تغییر داد و با همکاری یکی از دوستان خود سازمان پاسداران فرهنگ ایران را بنیانگذاری کرد. این سازمان با انشار کتاب‌هایی به پاسداری از آیین و فرهنگ کهن ایران و مبارزه با خرافات و جهل مذهبی می‌پرداخت. رضا مظلومان در خارج یکی از بهترین فعالان حقوق بشر ایران بود و سردبیر ماهنامه پیام آزادگان نیز بوده است. رضا مظلومان از اعضای سازمان درفش کاویانی بود که در هفتم خرداد ۱۳۷۵ توسط عوامل منتسب به آمران قتل‌های زنجیره ای در حومه پاریس کشته شد. " حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری