مبانی علمی غذا درمانی و رژیم های غذایی

مبانی علمی غذا درمانی و رژیم های غذایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن میرحیدر

توضیحات

مبانی علمی غذادرمانی و رژیم های غذایی و کاربرد گیاهان شفابخش در پیش گیری و درمان بیماریها : بخش اول نقش انواع رژیم های غذایی و امساک و پرهیز در غذا برای پیش گیری و درمان بیماریها؛ بخش دوم ترکیبات مهم و اصلی مواد خوراکی از منابع گیاهی و حیوانی و بهترین روش استفاده از آنها؛ آزمونی توأم با آموزش برای سلامتی استاد دکتر سیدحسین میرحیدر، متولد 1298، یکی از برجسته‌ترین دانشمندان ایران‌زمین در زمینه گیاه‌شناسی و به‌ویژه گیاهان دارویی هستند. ایشان در سال 1320، در سن 22 سالگی از دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران، در رشته گیاهان‌شناسی کشاورزی، فارغ‌‌التحصیل شدند و سه سال پس از آن، برای ادامه تحصیل به فرانسه سفر کردند و در دانشگاه بزرگ و معتبر «نانسی» مشغول به تحصیل شدند و پس از سه سال، با وجود مقررات بسیار سخت دانشگاه، تحصیلاتشان را در آنجا به پایان رساندند. حق تکثیر: تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی،۱۳۷۷
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری