مدیریت مواد غذایی مختلف ، باروری خاک و کشاورزی مطلوب

مدیریت مواد غذایی مختلف ، باروری خاک و کشاورزی مطلوب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیتر گروهن

توضیحات

در دهه پیش چالش در امر کشاورزی با افزایش تقاضای جهانی به غذا در راههای مطلوب مواجه بوده است. کاهش باروری خاک و مدیریت نادرست تغذیه گیاهی این امر را مشکل ساخته است. در نگاهی به سال 2020 که در مقوله مدیریت مواد غذایی مختلف ، باروری خاک و کشاورزی مطلوب : مباحث حاضر و چالش های آتی ، پیتر گروهن ، فرانسیسکو گولتی و مونتاگیو یودلمن مورد بحث قرار گرفته ، به کشاورزی که بر اساس صنعت وابسته به خاک بوده و دستیابی به افزایش های عمده در تولید را بدون اطمینان از اینکه گیاهان منابعی کافی و متعادلی از مواد غذایی را دارا می باشند ، اشاره می کند. آنها برای اهداف مدیریت مواد غذایی مختلف جهت کنترل مواد غذایی گیاه برای نگهداشتن و بهبود خاک که در آن کل منابع تغذیه گیاهی چه طبیعی و چه ساخته شده توسط بشر استفاده شده است ، فرا می خوانند. ترکیبات کلیدی این اهداف توصیف شده اند ؛ نقش و مسئولیت های بازیگران مختلف نظیر کشاورزان و نهاد ها ترسیم شده ؛ و توصیه هایی جهت بهبود مدیریت تغذیه گیاهی و باروری خاک ارائه شده است. خاستگاه این مقاله ، انستیتوی تحقیقات روی سیاست های غذایی / کارگاه مرکز غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد که روی « مدیریت مواد غذایی گیاهی ، امنیت غذایی و کشاورزی مطلوب : نگاهی به سال 2020 » واقع در ویتربوی ایتالیا در سال 1995 ، انجام پذیرفته ، می باشد. این بحث کارشناسان مختلفی را از زمینه های گوناگون نظیر گروه های صنعتی تولید کود ، دانشگاهها ، مراکز غیر دولتی و نهاد های دولتی را برای آزمایش همکاری های بین کودها و سایر منابع مواد غذایی گیاهی برای امنیت غذایی در کشور های در حال توسعه ، کنار هم جمع کرده است. نتایج اصلی و توصیه های کارگاهها در بخش ضمیمه گزارش شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری