مدیتیشن به روش ساهاجا یوگا

مدیتیشن به روش ساهاجا یوگا

  • 3.3 (11 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

یکی از روش های بسیار ساده مدیتیشن. واژه های مدیتیشن و یوگا، دیر زمانی است که رنگ دور از دسترس بودن خود را باخته اند و به کلماتی روزمره برای بسیاری بدل شده اند. کلاس های یوگا در ایران از چندین سال پیش بسیار متداول شده اند. ورزش یوگا و تمرینات یوگا اکنون طرفداران زیادی دارند و حرکات یوگا در بسیاری از کتاب ها و سایت ها آورده شده است. مقاله ای که پیش رو دارید، آموزش یوگا به روش ساهاجا یوگا خواهد بود. آموزش مدیتیشن این متد توسط خانم شری ماتاجی در سال ۱۹۷۰ ابداع شده است. آرامش و مدیریت استرس (مقابله با استرس یا کاهش استرس) از نتایج بارز تمرین این یوگا می باشد. هم چنین تاثیرات این یوگا در بهبود فیزیکی جسم، توسط پزشکان یوگی به اثبات رسیده است. اما فارغ از این مباحث و بالاتر از آنها، رشد آگاهی و آمدن توجه به دنیای درون تاثیر حقیقی تمرین مدیتیشن به روش ساهاجا یوگا می باشد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری