محاکمه و بررسی باب و بها

محاکمه و بررسی باب و بها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علامه سید حسن مصطفوی

توضیحات

علامه مصطفوی دارای تألیفات و نوشته هایی بیش از هفتاد جلد کتاب میباشند. نوشته های ایشان در زمینه های مختلف علوم الهی است: - تحقیق در واژه ها و لغات قرآن. تفسیر قرآن و کلمات خداوند بطوریکه تمامی کلمات خداوند، منظور و معنای واقعی و حقیقییش مشخص و روشن شده است و تمامی احتمالات و معانی و تفاسیر سست مردود شناخته شده است. تاریخ اسلام . تحقیق راجع به زندگانی و فرمایشات و سیره و روش امامان معصوم (ع). تحقیق راجع به دیگر ادیان الهی. علم کلام. علم رجال. علم اخلاق. عرفان و سیر و سلوک. حقایق و معارف الهی. او انسانی کامل و محقّقی بزرگ و دانشمندی متواضع میباشد که هیچگاه نخواست که شناخته شود و دانشمندان و محقّقین او را فقط بعنوان دانشمند و محقّقی معنوی میشناسند. این کتاب پیشتر به صورت تایپ شده در سایت قرار گرفته بود. حق تکثیر: انتشارات برهان - ۱۳۴۴ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری