مهارت های مشاوره ای برای مدیران و سرپرستان

مهارت های مشاوره ای برای مدیران و سرپرستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایرج هاشمی

توضیحات

مدیر و سرپرست امروزی آگاه است که همچنانکه عدم توجه به مشکلات فنی و تخصصی زیردستان می تواند موجبات کندی روند کارها و کاهش بهره وری را فراهم آورد، بی توجهی به مشکلات شخصی، عاطفی و خانوادگی کارکنان نیز اثرات منفی بی شماری بر پیشرفت مؤثر امور خواهد داشت. از این رو می توان گفت که آشنایی با شیوه های علمی مشاورو کارکنان از الزامات مشاغل مدیریت و سرپرستی و حتی ازدواج و مدیریت خانواده و فرزندان در کار و زندگی امروزی است. شما به عنوان مدیر یا سرپرست در این باره چگونه عمل می کنید. آیا به مسائل و مشکلات روحی و روانی و شخصی افراد خود تا چه اندازه توجه می کنید؟ آیا با تکنیکهای علمی مشاوره آشنایی دارید؟ آیا لازم می دانید که در اینگونه موارد، مطالب بیشتری بیاموزید یا دانش و مهارت خود را در این زمینه محک زده یا مرور کنید؟ اگر چنین قصدی دارید این نوشتار به همین منظور تدارک دیده شده است و شما را در این امر یاری خواهد داد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری