تاریخ مازندران (جلد اول)

تاریخ مازندران (جلد اول)

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل مهجوری

توضیحات

تاریخ مازندران (جلد دوم) http://ketabnak.com/book/81998 تاریخ مازندران در دو مجلد, نوشتاری است درباره مازندران, رخدادهای تاریخی, قابلیت‌های اقتصادی, تحولات سیاسی و چالش‌های داخلی و خارجی, سلسله‌ها و اقوام, نامداران, آثار باستانی و ماثر فرهنگی, و مذاهب و ادیان این سرزمین از دوران کهن تا دوران معاصر . مجلد نخست بازگو کننده تاریخ این منطقه از پیش از اسلام تا 750ه.ق است که از این عناوین تشکیل یافته است :اطلاعاتی درباره مازندران پیش از تاریخ ;بررسی‌هایی درباره جغرافیای تاریخی مازندران ; فرمانروایان و شهریاران مازندران پیش از اسلام ;آغاز اسلام, گیل گیلانشاه ; فرمانروایی حکام عرب در تبرستان ;شورش مردم تبرستان و قیام ونداد هرمزد ; مازیار ;طاهریان ;پیدایش مذهب زیدیه در تبرستان و تجدید استقلال این سامان ; استقلال دیلمیان در تبرستان ;سلجوقیان ;باوندیان اسپهبد ;خوارزمشاه و چنگیز ; کینخواریان ـ پادوسبانان .مطالب کتاب با نمایه اعلام و نمایه منابع به پایان می‌رسد. حق تکثیر: چاپ 1342
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری