محمدرضا شاه پهلوی در قاب تصویر

محمدرضا شاه پهلوی در قاب تصویر

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر قربانی

Description

. مجموعه محمدرضا شاه پهلوی در قاب تصویر مجموعه ای قدرتمندتر از ایران به روایت تصویر از به قدرت رسیدن محمدرضا شاه تا مرگ وی است، و تصاویری زیبا تر از زندگی خصوصی شاه و سفرهای خارجی وی و... را به تصویر می کشد این مجموعه شامل تصاویر زیر می باشد : گواهی تحصیلی پایان دوره ابتدایی شاه ، محمدرضا شاه در سوئیس ، محمدرضاشاه در دانشکده افسری ، جشن های عروسی ( فوزیه ، ثریا ، فرح دیبا ) ، ادای سوگند پادشاهی ، جشن پادشاهی ، دیدار با مقامات کشورهای خارجی ( ازجمله : فرانسه ، انگلیس ، عربستان ، پاکستان ، ترکیه ، اسرائیل ، امریکا ، کویت ، اتیوپی ، مراکش ، اردن و... ) ، دیدار با مقامات داخلی ، دیدار از نمایشگاه ها ، سفر حج ، زیارت امام رضا (ع) ، نماز خواندن ، تصاویر محمدرضا شاه بر روی مجله تایم ، سخنرانی ها ، خلبانی ، اسکی کردن ، پیک نیک ، موتور سواری ، درخت کاشتن ، تصاویری زیبا از شاه و ملکه ، تصاویری از آخرین روزهای شاه در ایران ، تصاویری از رفتن شاه از ایران ، تصاویری از محمدرضا شاه در بیمارستان ، تصاویری از آرامگاه وی و... حق تکثیر: صاحب اثر خودم هستم و اجازه نشر و تکثیر آن را می دهم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری