میم...نون

میم...نون

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرش هامون

توضیحات

این مجموعه شامل داستان های کوتاه است که توسط نشر نوگام انتشار یافته است. درباره این کتاب: غریبی و غربت فقط در سرزمینی نیست که آدم‌هایش به زبان تو حرف نمی زنند، هرجای این دنیا و به هر زبانی که آدم‌هایش حرف بزنند، وقتی کسی نباشد تا حرف‌های تو را بشنود، غربت و غریبی همانجاست و همانجاست که وقتی با نیشتر قلم به جان حجم سخت و صلب ایده‌ها و اندیشه‌هایت بیفتی، تراوشاتش معجونی می‌شود از حرف‌های پس مانده و ایده‌های ناب. ترکیب ناهمگونی که نه به گفتنش راضی می‌شوی، نه با نگفتنش آرام می‌گیری... مثال «اْرگاسم در ملاء عام» می‌ماند. از یک طرف احساس لذت بی‌انتها می‌کنی از گفتن حرف‌هایی که داشتی... از یک طرف از بی‌جایی این اتفاق خوشایند در خودت فرو می‌ریزی... چشم‌هایت را می‌بندی تا لذت فراهم شده را با تمام وجودت جذب کنی، اما همین‌که تمام شد، از ترس نگاه‌هایی که در انتظار تو مانده‌اند، دیگر جرئت باز کردنشان را پیدا نمی‌کنی... آخرش می‌شود همان تنهایی و غربتی که می‌خواستی رهایش کنی...، اما رهایت نمی‌کند. این کتاب، روایت همین غربت و تنهایی است، اما نه در کلماتی که نوشته شده و داستان‌هایی که می‌خوانید... در لابه‌لای تمام خطوطی که شاید به چشم نیایند... در فاصله ناتمام میان میم... تا نون. حق تکثیر: انتشار نسخه الکترنیک توسط نشر نوگام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری