مجموعه مقالات در مورد هدایت و چندین آثارش

مجموعه مقالات در مورد هدایت و چندین آثارش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

Description

1 – چنین گفت هدایت 2 – بوف کور در بوته نقد 3 – نگاهی به اقتباس های سینمایی داستان های هدایت 4 – تحلیل سفرنامه اصفهان نصف جهان 5 – نقد داستان فردا 6 – منظر هستی در جهان نیستی هدایت 7 – نقاشی و کارت پستال های صادق هدایت این مقالات از اینترنت جمع آوری شده ورد و تایید درستی و نادرستی آنها برعهده خود خواننده می باشد. اما هدف من از جمع آوری و ارائه این مقالات ازاین بابت می باشد که متاسفانه عده ای دیده می شوند که در اقیانوس نوشته ها و مقالات اینترنتی ، دانشگاهی و غیره ... نوشته و مطالبی را پیدا کرده و با تغییر و افزایش و کاهش تقریبی ، آنرا به شکل کتاب درآورده و به نام خود ارائه می دهند و بدبختانه ، امروزه نه سازمانی وجود دارد که جلوی اینگونه دزدی ها را بگیرد( دراصل نمی توان هم گرفت ) ونه وجدانی که دست به اینچنین حرکات نامطلوب و در حقیقت سرقت هایی زده نشود. درهمین سایت های کتاب ، اینچنین افرادی دیده می شوند.برای نمونه شخصی که در ظاهر خود را هدایتی و هدایت پسندجلوه می دهد اما در کتاب !! و مقالاتش در قالب کتاب ؛ که درباره این نویسنده می نویسد به شدت به ایشان حمله برده وبه خیال خام خود آبروی نویسندگی ایشان را خدشه دار و افکار را نسبت به این نویسنده مخرب می سازد.درتمام نظرها و نوشته های نمایان ، ازاین نویسنده ( صادق هدایت )تعریف و تمجید ( در قالب حرف های قلنبه سلنبه ) به عمل می آورد اما در کتابش ! وقیحانه صادق هدایت را یک شووینیسم می نامد. یا می گوید کافکا به دنبال " هسته اصل مدرنیته " بوده است !؟ و هدایت را مضطرب ، بیزارو بدبین معرفی می کند ویا وصله ناسیونالیسم افراطی و بی خبربودن ازتاریخ ( ساسانیان ) را به این نویسنده می زند. وداستان های هدایت را یکی پس از دیگری ( باشگردی مثلا حرفه ای ) می کوبد.مثلا : داستان " توپ مرواری " هدایت را داستانی خام و افراطی و بوف کور را داستانی هنری و انتقادی !!؟ می داند.و مسائل دیگر......... از دوستان نیز خواهشمندم که با تعارفات خود ، فضارا برای سم پاشی و آلوده سازی اینگونه افراد فراهم نسازند. حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری