مدرنیسم و پست مدرنیسم

مدرنیسم و پست مدرنیسم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مراد فرهادپور

توضیحات

فرهادپور در تهران به دنیا آمد. ابتدا در دانشکده مکانیک دانشگاه علم و صنعت به تحصیل مشغول شد، اما درس خود را ناتمام رها کرد و برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ اقتصاد به انگلستان رفت. در سال ۱۳۵۸ پیش از انقلاب فرهنگی وارد دانشگاه تهران شد. وی کار ترجمه متون فلسفی را از دههٔ شصت خورشیدی آغاز کرد. در دههٔ هفتاد برای نشریات روشنفکری نظیر راه نو، کیان، و آدینه مطلب می‌نوشت. فرهادپور در حال حاضر یکی از مهم‌ترین چهره‌های روشنفکران چپ نو محسوب می‌شود. فرهادپور در مقاله ی حاضر به خوبی و به زبانی ساده و شیوا به تحلیل پست مدرنیسم و تبیین ریشه های فکری و فلسفی آن می پردازد،که به آگاه شدن از این جریان فکری معاصر به راستی کمک میکند. او در این مقاله می کوشد پست مدرنیسم را از سه دریچه ی نظریه،واقعیت و ایدئولوژی بررسی کند. *این مقاله در فصلنامه ی هنر شماره 25 به چاپ رسیده است. حق تکثیر: www.noormags.com
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری