سر چشمه‌های مدرنیته

سر چشمه‌های مدرنیته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ر. رخشانی

توضیحات

تقدیم به: جوانانِ ایرانیِ جستجوگرِ عِلم که آینده ی روشنِ ایران متکی بر تلاشِ آنهاست این نسخه ی فشرده ی کتابِ "سرچشمه های مدرنیته" به صورتِ پی دی اف به جوانان ایرانیِ "APSIH طریق وبسایتِ "انجمن استادان و پژوهشگران ایرانی جستجوگرِ علم هدیه می شود و به رایگان در اختیارِ آن عزیزان قرار می گیرد. برای اینکه جوانانِ ما بتوانند این کتاب را با اینترنتِ کم سرعت هم دانلود کنند و همچنین برای فشرده کردنِ کتاب، بخشِ پایانی کتاب در موردِ پژوهش های تطبیقیِ کشور های تازه توسعه یافته و همچنین پی نوشت ها که حاویِ تصاویر هستند ضمیمه نشده اند و پسانتر آنها را به صورت مجزا در اختیار خوانندگان خواهم گذاشت. کارشناسانِ محترمِ توسعه می توانند نسخه ی اصلیِ کتاب را از طریق لینکِ کتابفروشی آمازون ابتیاع فرمایند. حق تکثیر: نشر رایگان توسط نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری