مدیریت ارتباطات علمی

مدیریت ارتباطات علمی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: سیروس علیدوستی - محمود خسروجردی - بهزاد دوران مدل‌ها و الگوهای زیادی برای سامان بخشیدن به ارتباطات علمی در سطح جهانی، ملی و سازمانی ارائه گردیده‌اند. هر چند آشنایی با این مدل‌ها و الگوها بسیار کارساز است، اما چگونگی کاربرد آن‌ها به‌خصوص در یک بافت هنوز محل پرسش است. به همین خاطر در پژوهشگاه علوم و فناوری علمی ایران رویکردی برای ساخت و کاربرد یک مدل مناسب برای ارتباطات علمی شکل گرفت که حاصل آن در چند گام به اجرا درآمد. کتاب مدیریت ارتباطات علمی از جایابی ارتباطات در نهاد علم آغاز می‌شود و با ارائه ساختار ارتباطات علمی و مدل‌های مدیریت آن به بافت ایرانداک می‌رسد. مدل مدیریت، برنامه‌ریزی استراتژیک و برنامه‌ اقدام، به همراه الگوی پیمایش و گزارش ارتباطات علمی در ایرانداک مباحثی هستند که در این چارچوب ارائه می‌شوند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری