بر تفاضل دو مغرب

بر تفاضل دو مغرب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا اصلانی

توضیحات

مجموعه شعر نو محمدرضا اصلانی متولد 1322 و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای تزئینی است. او که از مستند سازی شاخص در ایران است در مصاحبه ای گفته است خود را بیشتر یک شاعر میداند، تا فیلم ساز. او کتابهای «شیرین شبهای نیمکتی»، «صبح روز چهارم»، «باغ سنگی»، «شطرنج باد»، «تنگنا»، «آتش سبز»، «روزهای باد»، «بر تفاضل دو مغرب»، «سوگنامه سالهای ممنوع» و «بینش تصویری در ایران» را در کارنامه نوشتاری خود دارد. اصلانی در مقدمه این کتاب مینویسد: «این مسودات مرا دردنامه دو شهری است که بسیار چیزها از آن آموخته ام، بسیار چیزها به من حکم کرده اند، بسیار چیزها به گرانقدری، در هر سفر دیده ام که از دست فروهشته اند، و هم مردمی که هربار ندانستگی دوستانمان را نااهل و مرا نااهل تر، از سر واکرده اند؛ مردمی هنوز بر جامعیت خود استقص داشته، اما ندانم تا چه وقت؛ دزفول و شوشتر. باری، امید است این اباطیل، که گاه به مقتضایی مجرد مانده - و چه ناگزیرم و شرمگین - و به تشویق دوستی و سروری به فراهمی رسیده، موجب شود که این دو شهر شگفت مانده بفراموشی، اما به عزت، به خامی ام ببخشانیدم که جز این برگی ندارم.» حق تکثیر: آذر 1354
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری