مهندسی انسان

مهندسی انسان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هنری پتروسکی

توضیحات

نقش شکست در موفقیت طراحی مهندسی طراحی، به‌مفهوم ساختنِ چیزی که قبلاً وجود نداشته است، محور کاری مهندسی است و من برای بیان و توضیح موضوغ، طراحی و مهندسی را ماهیتاً مترادف درنظر می‌گیرم. مثال‌ها و نمونه‌هایی درخصوص طراحی سازه‌ای که مهندسان ساختمان و مکانیک به‌طور مشترک با آن سروکار دارند، عمده‌ترین و مهم‌ترین موارد این کتاب را شکل می‌دهند؛ زیرا که من تجربیات شخصی خود را از این زمینه‌ها به‌دست آورده‌ام؛ لیکن اصول و مباحث مورد اشاره به دیگرزمینه‌های مهندسی نیز قابل تعمیم است. کتاب حاضر که به زبانی ساده و درعین‌حال دقیق و فنی، به مسایلی چون شناساندن مهندسی و فعالیت‌های مربوط به آن و چگونگی ایجاد شکست‌های مهندسی و نقش آن‌ها در پیشبرد دانش فنی پرداخته است، شاید در نوع خود نخستین مورد در زبان فارسی باشد و مطالعه‌ی آن برای عموم مردم و هم‌چنین متخصصان و مهندسان سودمند خواهد بود. 340 صفحه This is a Persian translation of: To Engineering Human The Role of Failure in Successful Design, Henry Petrovski, Macmillan, London, 1985. Translated by Soheil Mehri. Samoor Pub., Tehran, 1998 حق تکثیر: چاپ اول: 1376، نشر سمور کلیه حقوق چاپ برای ناشر محفوظ است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری