محاسبات عددی

محاسبات عددی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل بابلیان

توضیحات

محاسبات عددی یا آنالیز عددی به تنظیم، مطالعه، و اعمال شیوه های تقریبی محاسباتی برای حل آن دسته از مسائل ریاضیات می‌پردازد که با روش‌های تحلیلی و دقیق قابل حل نیستند. برخی از مسائل مورد نظر محاسبات عددی به طور مستقیم از حسابان می آید. جبر خطی عددی (بر روی میدان‌های حقیقی یا مختلط) و نیز حل معادلات دیفرانسیل خطی و غیر خطی مربوط به فیزیک و مهندسی از جملهٔ زمینه های دیگر برای کاربرد محاسبات عددی است. این کتاب طبق سرفصل زیر، موارد زیر را مورد بحث و بررسی قرار می دهد : فصل اول : محاسبات کامپیوتری فصل دوم : حل معادلات غیرخطی فصل سوم : حل معادلات چند جمله ای فصل چهارم : حل دستگاه معادلات خطی فصل پنجم : حل معادلات دیفرانسیل معمولی فصل ششم : تفاضل های متناهی فصل هفتم : برازش منحنی فصل هشتم : انتگرال گیری عددی فصل نهم : مقادیر و بردارهای ویژه حق تکثیر: چاپ اول ۱۳۶۶ | انتشار توسط نویسندگان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری