مونولوگ صیغه ! دیالوگ همآغوشی !

مونولوگ صیغه ! دیالوگ همآغوشی !

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن قهاری

Description

. آیا صیغه موضوعی اخلاقی است؟ همآغوشی بدون اعتقاد دینی و با رضایت طرفین چطور؟ نقش اخلاق در روابط اجتماعی و جنسی چیست؟ آیا با هر دیدی و بدون گفتگو میشود قضاوت کرد؟ تقابل قضاوت و اخلاق در چیست؟ داستانی که خواهید خواند پر از تناقض است... این نوشته خاکستری را با خجالت نوشتم . شرم از همه کسانی که میروند و پاکت میگیرند و من فقط بغض میکنم و مینویسم .... همچنین این اثر بدون هیچ جانبداری از دو گروه مذهبی و غیر مذهبی نوشته شد. چراکه از دید هر گروه طرف مقابل متــــهم است.متهمی که دچـــار انحـــراف میشود : طرفی از دین ! و سمت دیگر از اخلاق انسانی ! و هر کدام نمیتوانند بدون دیدگاه مستقل از خود دفاع کنند. ...و این خواننده است که در هرمنوتیک دارای هر نقد و نظری میتواند باشد ... چراکه این داستان بعد از انتشار دیگر از آن من نیست... طرح جلد : محسن قهاری اجرا : بهزاد دزفولی – سحر افتخار زاده حق تکثیر: مالکیت اثر کاملا در اختیار نویسنده داستان، "محسن قهاری " قرار دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری