مسافر ملکوت

مسافر ملکوت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسلم لک زایی

توضیحات

بهانه نخستین مجموعه حاضر، نوشته منتشر نشده شهید مسلم لک زایی، از شهدای شامگاه فاجعه تروریستی تاسوکی روز پنجشنبه، 25 اسفند 1384 است. اگرچه ما از هدف و چرایی نگاشتن یادداشت تحقیقی شهید در خصوص زندگی سیاسی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام مطلع نیستیم؛ اما تحقیقی بودن اثر این گمان را تقویت می‌نمود که شاید او در صدد چاپ و نشر اثری برای شیفتگان اهل بیت علیهم‌السلام و خاصه امام هشتم است تا با کنکاش در حیات سیاسی ایشان، در حکومت‌داری و خدمت به مردم بدان تمسک جویند و راه صواب را برگزینند. این بهانه سبب شد نوشته شهید پس از ویرایش، همراه با بخشی از خاطرات وی به انضمام برخی از بیانیه‌ها، سخنرانی‌ها و اشعاری که پس از شهادت آنها ایراد گردیده است، به زیور طبع آراسته گردد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری