خاطرات مظفر بقایی در مصاحبه با حبیب لاجوردی

خاطرات مظفر بقایی در مصاحبه با حبیب لاجوردی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مصاحبه کننده: حبیب لاجوردی هیچ تاریخ نگاری نمی تواند از شناخت بقایی صرف نظر کند و به جمع بندی عاقلانه ای در باب تاریخ ایران در حد فاصل 1330 تا 1360 نزدیک شود، اما کمتر به نقش وی در حادثه ی 15 خرداد دقت شده و کمتر اندیشه در حضور وی در جلسات علمای مهاجر و رایزنی های وی شده، کمتر توجه شده که وی جزوه ای مفصل در شرح ماده ی قانونی مربوطه منتشر نمود که مصونیت مراجع تقلید از اعدام را در اذهان نشاند و دکترین حقوقی آن را با شتاب گسترش داد و اصلا توجه نشده که وی متن استفتاء از آیت الله گلپایگانی را در این زمینه نوشت. نیز توجه نشده که وی با آیت الله خمینی کاملا مرتبط و آشنا بوده و از ده سال پیش از این در خانه ی آیت الله کاشانی با وی مصاحبت داشته است. اما بقایی قبل و بعد هم دارد، قبل او کاملا پیوستگی دارد با اسرار قتل افشار طوس و سقوط مصدق و حمایت کاشانی از وی و وی از کاشانی، و بعد ... حسن آیت در حزب جمهوری اسلامی، که ... و الله العالم.. محمد صادق هنرور شجاعی خویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری