مرجع مدل های ذهنی و فن آوری آموزش

مرجع مدل های ذهنی و فن آوری آموزش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دی. اسکات براندت

Description

........................................................... گفتن این که فن آوری، کارهای مرجع را آسان می کند آسان می باشد اما کارها پیچیده تر از آن هستند . فن آوری می باید نظامی برای حل مشکلات باشد اما برای افراد زیادی، چه کتابدار و چه کاربر، مشکل ساز است . (فناوری) چه بسا بر مشکل دیرپایی چون درک مسائل از نظر کاربر درپوش گذارد . نظریه های شناختی و آموزشی معاصر خاطرنشان می کنند که ما به کاربر /یادگیر توجه کافی نکرده و مدل های ذهنی آسانی را که از کتابخانه، نظامهای کتابخانه ای و مرجع استفاده می کنند را درک نمی کنیم . با افزایش کاربرد فن اوری و پیچیده تر شدن نظام هایی برای کاربران، باید بیشتر برروی آورده کاربران در تعامل مرجع/یادگیری توجه کنیم. حق تکثیر :‌ مقاله - از مجله الکترونیکی نما - شماره اول - دوره پنجم - شهریور 1384
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری