ام اس چیست؟

ام اس چیست؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : Chloe Neild

توضیحات

انجمن ام اس اسکلروز (تصلب یا سخت شدگی)چند گانه ” (M.S) ” عارضه ای وابسته به دستگاه اعصاب مرکزی بدن می باشد. این عارضه یکی از ناتوان کننده ترین بیماری های عصب شناختی درمیان جوانان بالغ می باشد. ام. اس. بیشتر در افراد 20 تا 40 ساله تشخیص داده می شود. گرچه می تواند زودتر یا دیرتر نیز شناسایی شود. زنان تقریباً دو بار بیشتر از مردان در معرض ابتلا به ام. اس. بوده و در موارد نادری کودکان نیز درگیر می شوند. هنگامیکه فردی مبتلا به ام. اس. تشخیص داده می شود، تا پایان عمر بدان دچار می ماند، با این حال درمان ها و مراقبت های تخصصی می توانند به بیماران برای فائق آمدن بر علائم بیماری، کمک کنند. با اینکه علت این بیماری ناشناخته مانده و درمان آن هنوز دانسته نیست، ولی پژوهش در این زمینه دنبال می شود. نوشتار “ام. اس. چیست؟” در زمان انتشار در سال 2005 برنده جایزه “برترین رسانه عملی” از سوی “انجمن نیکوکاری پژوهش های پزشکی” گردیده است، و همچنین از سوی “انجمن پزشکی انگلستان” نیز مورد تاکید ویژه قرار گرفته است. حق تکثیر: رایگان قابل دسترسی در وبسایت: www.mssociety.org.uk
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری