مجازات خواهرم

مجازات خواهرم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دیااکو

توضیحات

نگاهی به کتاب: داستان مربوط به چهل سال قبل است (این متن به سال 1390 شمسی نوشته شده است) در خانواده ای پر جمعیت و بی مادر و یک پدر پیر و بی توجه به تربیت و شعور بچه هایش. اگر بخواهم کل ماجرای زندگی این خانواده را بنویسم می بایست به چندین جلد دفتر بزرگ روی آورم چون همه آن بچه های چهل سال قبل، اکنون زنده اند و من آنها را از نزدیک می شناسم و در طول این چند دهه زندگیشان هر یک سرگذشت و ماجرایی دارند که بسیار تأسف برانگیز است و بدتر اینکه آنان هیچ گونه تعهدی در مقابل هیچ یک از کارهایشان در برابر مردم ندارند و این عدم تعهد در مورد فرزندانشان هم مستثنی نیست که برای یک پدر و مادر می بایست عزیزترین باشند اما در مورد آنان نیز، هیچ تعهدی اخلاقی را در راه تربیت فرزندانشان بر عهده نگرفته اند و نتیجه این است که همان بچه های چهل سال قبل که از داشتن مادر محروم بودند و پدر پیرشان خود را به نفهمیدن زده بود، اکنون همان بچه های آن دوران پدر و مادرانی هستند که بچه هایشان را به همان ترتیب بدنیا آورده و رها کرده اند. حق تکثیر: نوشته شخصی امکان مطالعه آزاد بدون کپی برداری از متن و استفاده از آن در مکانی غیر از کتابناک.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری