مجله خواندنیها (شماره 12-سال 1331)

مجله خواندنیها (شماره 12-سال 1331)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی‌اصغر امیرانی

توضیحات

ناشر : وبلاگ آبگینه ساری www.bahoo.blogfa.com اهم مطالب این شماره ( 12 ) : شنبه دهم آبان 1331 - ایران و دنیا در سه روز گذشته - شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی - مطبوعات و تظاهرات روز چهارم آبان . آیا قوانین مجلس شورای ملی بدون تصویب سنا قابل اجراست؟ توده ایها مصدق را بسرنوشت هژیر و رزم آراء تهدید کرده اند. - آیا دکتر مصدق با روسها ساخته است ؟ چرا توده ایها در حمله بمقام سلطنت جری شده اند؟ انگلیسی ها میگویند دکتر مصدق از توده ایها خطرناکتر است ! محال است وضع فعلی ایران بیش از سه ماه دوام یابد.به عقیده آمریکائیها فقط با یک کودتای روسها میتوان مصدق را سرنگون کرد. - رزم آراء و دهقان . دو حریفی که درون کاخ سلطنتی بهم رسیدند... ماجرای ژنرال روسی در زندان تهران... - چگونه از سلطنت خلع شدم ؟ بقلم ملک فاروق پادشاه سابق مصر - میتسو محبوس باغ بهشت ( ادامه داستان بقلم خواجه نوری ) - یک تاریخچه شندینی از تشکیل و ابقاء و انحلال مجلس سنا . رضا شاه و پیرو پانالها . محمدرضا شاه در منزل موتمن الملک . مقایسه تماشاچیان سنا و شورای ملی. - توقیف معشوقه فاروق بجرم اشتغال بفحشاء . - آیت الله کاشانی و رئیس شهربانی رزم آراء . - من بتنهایی از اقیانوس کبیر عبور کرده ام . - و دیگر مطالب متنوع و گوناگون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری