مواهب الهی در تاریخ آل مظفر ( جلد اول )

مواهب الهی در تاریخ آل مظفر ( جلد اول )

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : معین الدین محمد معلم یزدی

توضیحات

به تصحیح: سعید نفیسی مواهب الهی نوشته معین الدبن بن جلال الدین محمد معلم یزدی،مشتمل بر 300 صفحه کتابی تاریخی است که در قرن هشتم، درباره خاندان مظفری نگاشته شده است. این کتاب از معدود کتاب هایی است که درباره آل مظفر، هم زمان با حکومت این خاندان، به رشته تحریر درآمده و حاوی اطلاعات ذی قیمت تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و ... در خصوص عصر مولف است. معین الدین یزدی در خدمت ال مظفر و مورد محبت امیر مبارزالدین و پسرش شاه شجاع بود . وی در کتاب مواهب الهی ، شرح و بسط بیشتر مناقب آل مظفر را در کتاب دیگری به نان اساس السلطنة تالیف کرده است این کتاب از اخرین کتاب های تاریخی است که با نثر مصنوع و مزین نگاشته شده است. مرحوم سعید نفیسی، بخش نخست مواهب الهی را در سال 1326 ه.ش تصحیح نموده است. حق تکثیر : از فوت مصحح بیش از سی سال می گذرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری