می پرست (جلد سوم)

می پرست (جلد سوم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژول ماری

توضیحات

می پرست (جلد اول) http://ketabnak.com/book/71887 می پرست (جلد دوم) http://ketabnak.com/book/71888 این رمان شرح زندگی زن جوانی است به نام شارلوت لامارش "که به دلیل مسافرت شوهرش به مدت 4 سال با دو دختر خود، تنها نزدیک یک کارخانه تولید گچ زندگی می‌کند .عشق و محبت به همسر و زندگی در وجود "شارلوت "به خوبی نمایان است . تهوع و سرگیجه شارلوت که علت آن مونوکسید کربن حاصل از کارخانه است، سبب می‌شود تا مردم او را "می پرست "خطاب کنند .همچنین مرگ فرزند سوم او که حاصل تجاوز به وی بوده است سبب می‌شود تا مردم بیش از پیش او را بیازارند تا جایی که قتل دکتر روستا را هم به گردن وی می‌اندازند و در این میان هیچ کس به جز "ژان "هم‌بازی دوران کودکی‌اش که همواره به او عشق می‌ورزد، بی‌گناهی او را نمی‌پذیرد و... حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: ن‍ش‍ر س‍م‍ی‍ر: ن‍وی‍ن‌، ۱۳۷۹
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری