میر میران

میر میران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میم میم راد

توضیحات

میر ِ میران مجموعه ای از 31 " چهار لت " است که با موضوعیت مسایل روز اجتماع سروده شده اند به علاوه یک موخره کوتاه بر دلایل نوشتن این کتاب که اول بار در تابستان 1390توسط باز نشر حوّا به صورت اینترنتی منتشر گردید و بعد از آن تنها اختصاصن در کتابناک منتشر شده است . میم میم راد فعالیت ادبی خود را به صورت جدی از سال 1380 شروع کرده و تاکنون 10کتاب در زمینه شعر وادبیات نوشته است . او به صورت حرفه ای به نوشتن فیلم نامه برای فیلم های مستند ،تیاتر و انیمیشن مشغول می باشد. همچنین مقالات او در زمینه هنر رسانه نو و مسایل فرهنگی در روزنامه های ایران،همشهری،بانی فیلم ،صدای عدالت و نشریات ،نقطه، به سوی فردا ،تندیس به چاپ رسیده اند اما شعر های او به دلایل نا معلوم در هیچ مجله ادبی به چاپ نرسیده اند . حق تکثیر: بازنشر حوا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری