آشنایی با برنامه نویسی سه لایه

آشنایی با برنامه نویسی سه لایه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجید محمدی سامانی

توضیحات

در این کتاب شما با مدل برنامه نویسی سه لایه آشنا می شوید یک لایه برنامه به یک قسمت از برنامه که بصورت موازی با دیگر قسمتها در حال تعامل است گفته می شود. و هر لایه وظیفه خاص خود را انجام می دهد. در واقع برنامه نویسی چند لایه تقسیم فیزیکی برنامه به چند قسمت و توزیع هر قسمت روی یک Server می باشد. مدل برنامه نویسی چند لایه مشکلات مدل های قدیمی مثل Client/Server که شامل مدیریت متمرکز ، محاسبات توزیع شده ، کارایی و مقیاس پذیری است را رفع نموده است. فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتند از: تعریف لایه و مفاهیم آن برنامه نویسی دو لایه بررسی و مشکلات برنامه های دو لایه برنامه نویسی سه لایه برنامه نویسی چند لایه توضیحات بیشتر: برنامه نویسی سه لایه: در واقع اجزای برنامه به چند لایه تقسیم می شوند. برنامه نویسی سه لایه نوعی برنامه نویسی چند لایه است. برای برنامه های چند لایه شرط های زیر لازم است: لایه ها بایستی از هم مستقل باشند. لایه ها به ترتیب از بالا به پایین با هم در ارتباط باشند یعنی لایه بالایی فقط متدهای لایه پایین تر از خودش را فراخوانی کند و لایه پایین نتواند متدهای لایه بالایی خودش را Call نماید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری