حلقه های گمشده در قراری زنانه

حلقه های گمشده در قراری زنانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شجاع گل ملایری

توضیحات

این کتاب جلد نخست نقد وبررسی در زمینه ی شعر زنان در دهه ی هشتاد می باشد که توسط « نشر شعر هشت » مراحل آماده سازی اش انجام شده است و نسخه ی الکترونیکی اش توسط ایشان برای ارائه به مخاطبان مجموعه های تئوری و نقد در اختیار سایت کتابناک قرار گرفته است. شجاع گل ملایری در تاریخ 4/11/59 در شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان به دنیا آمده و تالیفات ایشان تاکنون به شرح زیر میباشد: کتابهای: 1. درمن بویی بد بود 1381 مجموعه شعر 2.exit مجومعه شعر 1385 3. 8+ مجموعه شعر در دست انتشار و ترجمه های: 1. گزیده شعر ازرا پوند 2.گزیده شعر چارلز بوکوفسکی 3. گزیده شعر ویلیام کارلوس ویلیامز 4. آغاز شدن بارن برگزیده بهترین هایکوهای جهان نقد: بررسی شعر زنان در دهه ی هشتاد سه جلدی ادبیات کودک ونوجوان: 1.علی پلیسه 2. علی پرخرو 3. علی و گنجشک کوچیک 4.علی و گردش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری