م‍اب‍ی‌ دی‍ک‌ ن‍ه‍ن‍گ‌ س‍ف‍ی‍د

م‍اب‍ی‌ دی‍ک‌ ن‍ه‍ن‍گ‌ س‍ف‍ی‍د

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

Description

. عنوان دیگر: م‍وب‍ی‌دی‍ک‌: ن‍ه‍ن‍گ‌ س‍ف‍ی‍د. یک شکارچی نهنگ (وال) به نام ناخدا اهب شکست خورده و معیوب (یک پا از دست داده) در پی اجرای تصمیم صید نهنگی سفید (موبی دیک) است که پای او را قطع کرده، و از این رو اقیانوس ها را در می نوردد. موبی دیک رقیب و دشمن او می باشد. اهب مصمم و استوار، کمر به نابودی رباینده قسمتی از وجودش، بسته است. او به شکلی با کل طبیعت اعلام جنگ داده است. ناخدا اهب با مردانی که در کشتی اش هستند، در پی نهنگ سفید است تا آن را شکار کند. آنها مدتی به جست و جوی می پردازند تا عاقبت نهنگ را می یابند. سپس با چند قایق و نیزه هایشان به سوی آن هجوم می برند. هر چند ده ها نیزه بر بدن نهنگ سفید غول آسا می نشیند، اما موبی دیک، کاپیتان را با خود به زیر آب می کشد و .... حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: م‍رج‍ان‌‏‫، ۱۳۳۵.‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری