ناخداهای شجاع

ناخداهای شجاع

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رودیارد کیپلینگ

توضیحات

جوزف رادیرد کیپلینگ متولد ۳۰ دسامبر ۱۸۶۵ نویسنده و رمان‌نویس انگلیسی برنده جایزه نوبل ادبیات بود. از سال ۱۸۸۲ تا ۱۸۸۹ به روزنامه نگاری در لاهور پرداخت. همین‌جا بود که سرودن شعر را آغاز کرد و تصنیف‌های اداری را منتشر کرد و کم‌کم به داستان‌نویسی گرایش پیدا کرد و در ۱۸۸۶ هفت جلد کتاب منتشر کرد. در ۱۸۸۹ هم به مسافرتی به دور دنیا رفت و تجربیاتش را در کتاب از دریا به دریا نوشت. کتاب جنگل و کتاب دوم جنگل شهرت بسزایی برای او آورد و جوایز بسیاری به او تعلق گرفت. وی در ۴۳ سالگی و در سال ۱۹۰۷ برنده جایزه نوبل ادبیات شد. همان سال دانشگاه‌های دورهام و آکسفورد و سال بعد دانشگاه کمبریج به وی درجات افتخاری اهدا کردند. وی در هجدهم ژانویه ۱۹۳۶ جان سپرد و پس از انجام تشییع جنازه‌ای ملی در کلیسای وست مینستر به خاک سپرده شد. حق تکثیر: نشر چشم انداز - ۱۳۷۹ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری