نامزد و مرگ

نامزد و مرگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

ژیل پرو ( Gilles Perault ) ، رمان نویس و پژوهشگر و خبرنگار فرانسوی ، در سال 1931 در پاریس بدنیا آمد . تحصیلات عالی را در « انستیتوی مطالعات سیاسی» به پایان برد و مدت 5 سال به کار وکالت دادگستری مشغول بود در سال 1961 کتابی با عنوان چتربازها منتشر کرد که از مشاهدات او در دوران خدمت نظامش در الجزایر مایه میگرفت و شرح خشونت نظامیان فرانسوی در این سرزمین بود . « جایزه امروز» به این کتاب تعلق گرفت و نویسنده اش را برانگیخت تا شغل وکالت را رها کند و به کار نویسندگی رو بیاورد. مدت چند سال به تحقیق در مورد حوادث ناشناخته جنگ جهانی دوم پرداخت و در 1964 کتاب « راز روز بزرگ» را نوشت که جایزه نهضت مقاومت فرانسه را نصیب او کرد و به اغلب زبانهای جهان منتشر شد و ... برخی از کتابهای دیگر این نویسنده : پرونده 51 - اشتباه - پلیور سرخ - مردم اینجا - مردی غیر از دیگران - پاریس در زمان اشغال - سرباز گمشده - راز پادشاه - دوست ما شاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری