نان و آزادی

نان و آزادی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یعقوب رشتچیان

توضیحات

بررسی کردن درمورد فیلم داشتن و نداشتن ساخته هاوارد هاکز داشتن و نداشتن، بیست و هفتمین فیلم هاوارد هاکز، از فیلمهای پرآوازه (دست کم به اندازه رود سرخ و ریو براوو) و بسیار ناشناخته شده او نیست. بسیاری از سینما دوستان (به ویژه جوانترها) که هاکز را می شناسند و چند فیلمی هم از کارهای او را دیده اند، شاید آشنایی چندانی با این فیلم نداشته باشند. داشتن و نداشتن، از دیدگاه ارزشهای سینماتوگرافیک و هنری نیز، در ترازی پایین تر از شاهکارهایی چون صورت زخمی، تنها فرشته ها بال دارند، ریو براوو و... جای دارد. برای نمونه، جیمز موناکو، در راهنمای فیلم خود، در برابر پنج ستاره ای که به شاهکارهایی مانند رود سرخ داده، داشتن و نداشتن، را با چهار ستاره، فیلمی بسیار خوب ارزیابی کرده است. با این همه، برای شناخت سینمای هاکز و ویژگیهای درونمایه ای و ساختاری و کالبدی آن، داشتن و نداشتن یک فیلم نمونه ای و شایسته است. حق تکثیر: فرهنگ کاوش - 1379 - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری