آندره مالرو

آندره مالرو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: دبلیو ام فروهاک - دوریس ال ایدر آندره مالرو (به فرانسوی: André Malraux)‏ ‏ (۱۹۰۱-۱۹۷۶) نویسنده، منتقد هنری و سیاست‌مدار فرانسوی بود. این کتاب در واقع مدخل آندره مالرو دایره المعارف " نویسندگان اروپایی " به ویراستاری دوریس ادر است. و بیشتر از آن که شرح حال نویسنده باشد شرحیست بر آثار او با توجه به موقعیت تاریخی اجتماعی . این کتاب سی و هشتم از مجموعه نسل قلم است . نسل قلم مجموعه ای بود که قصد داشت با ترجمه ی هر مدخل به عنوان یک کتاب این دایره المعارف و چند دایره المعارف دیگر کم کم چند دایره المعارف نویسندگان جهان را به طور کامل چاپ کند اما در حوالی شماره ی صد و بیست متوقف ماند. و تنها کتاب نویسندگان روس به عنوان دایره المعارف کامل قسمت روسیه از این مجموعه توسط نشر نی بیرون آمد. حق تکثیر: آخرین چاپ: ت‍ه‍ران‌، م‍اه‍ی‌‏‫‏‏، ۱۳۸۴
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری