ناتنی

ناتنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مهدی خلجی زاده ۳۱ شهریور ۱۳۵۲ در شهر قم روزنامه‌نگار، نویسنده، مترجم و تحلیل‌گر سیاسی است. پس از مهاجرت به اروپا در سال ۱۳۷۸ نخست مدتی با بخش فارسی بی بی سی همکاری کرد که حاصل آن مجموعه برنامه «از شهر خدا تا شهر دنیا» (پخش شده در سال 2002) در باره تاریخ اصلاحات در حوزه علمیه قم بود. پس از آن به دعوت ایرج گرگین به رادیو فردا رفت. مجموعه مستند رادیویی در باره انقلاب ایران که شامل گفتگو با بازیگران سیاست ایران در 50 ساله اخیر بود حاصل این دروه از فعالیتهای اوست. وی پس از مهاجرت بعدی خود به آمریکا از رادیو فردا کناره گرفت و به عنوان پژوهشگر مهمان در موسسه مطالعات خاورنزدیک واشنگتن مشفول به کار شد. تازه ترین اثر او در باره اندیشه آخرالزمانی در سیاست ایران است. مهدی خلجی از آغاز به کار رادیو زمانه با این رادیو همکاری داشته است. حق تکثیر : برلین: نشر گردون‏‫، ۱۳۸۳.‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری