نئاندرتال های ایرانی بیدار میشوند

نئاندرتال های ایرانی بیدار میشوند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

موزه ملی ایران ابزار شکار نئاندرتال ها (انسان های اولیه) ایرانی را که در کاوش های پارینه سنگی در دهه های اخیر به دست آمده، به نمایش گذاشته است. مجله علمی دانش روز، که به تازگی در ایران و به زبان فارسی منتشر شده، به همین مناسبت گزارشی از یافته های اخیر درباره انسان های اولیه در ایران و نحوه زندگی آنها را با عنوان "نئاندرتال های ایرانی بیدار می شوند" به چاپ رسانده که جزئیات تازه ای از زندگی این موجود را نشان می دهد. این پی دی اف 16صفحه از این شماره مجله دانش روز میباشد که شامل 2 مقاله میباشد: 1-نئاندرتال های ایرانی بیدار میشوند،همه آنچه که درباره انسانهای اولیه ایرانی و زندگی آنها باید بدانید. 2 -انسان و معماهایش ، مجله ی " نیوساینتیست" به ده معمای بزرگ درباره سرگذشت و تکامل انسان پاسخ می دهد. حق تکثیر: آزاد مقاله - از نشریه دانش روز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری