نگاه

نگاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شاهین ایمانی خوشخو

توضیحات

خستگی کلمه ایست که این مجموعه روی محور اشخاصی با این خصوصیت نوشته شده ، کلمه ایست سرشار از حرف هایی که شاید برای شما عجیب باشد ، شاید برای من کمی جالب . تابلویی که من چیزهای ساده ای را روی آن کشیدم ولی شاید برای شما یک نقاشی عجیب بیش نیست .یه خورده تابلو را چپ یا راست کنید شاید ژکوند لبخندی زد ! اگرهم تغییری صورت نگرفت مشکل از ژکوند است نه نقاشی من ، شاید لبخندی وجود نداشته که من آن را بکشم . میدانید گاهی اوقات هم مشکل از دیواری است که تابلو روی آن نصب شده ، چه کسی میگوید مشکل از عروس است و زمین هیچ گونه مشکلی ندارد ؟ اول زمینه ی مناسب را پیدا کنید سپس من را به زور ببرید وسط بچرخانید و پس از اتمام شام و شیرینی مجبورم کنید کاسه و کوزهایتان را بشویم . این کتاب یک مجموعه داستان است که تمام داستان هایش با هم ارتباط معنایی دارند و هدف خاصی را دنبل میکنند . امیدوارم لذت ببرید حق تکثیر: نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری