نگاهی عمیق به Ajax

نگاهی عمیق به Ajax

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نگاهی عمیق به تکنیک برنامه نویسی ای جکس نویسنده: فرشاد فکری نژاد در این مقاله به برسی گسترش وب 2 در عرصه جهانی، معنا و مفهوم ساختار Ajax و دستاوردهای آن در قالب مثالهایی ساده و قابل درک، برسی یک مثال بسیار ساده Ajax با توضیحات کامل پرداخته شده است. شاید مخاطبان مستقیم این مقاله طراحان و برنامه نویسان مجرب نرم افزارهای تحت وبی باشند که از ابتدای ظهور وب تا به حال تمامی توان و دانش خود را صرف تولید محصولات تحت وب کرده باشند. البته کسب دانش در رابطه با Ajax و موارد استفاده آن، برای مصرف کنندگانی که روزانه به گشت و گذار د ر اینترنت میپردازند نیز خالی از لطف نیست. حقیقت امر این است که از چندی پیش با استفاده از ابزارهایی چون XML و JacaScript تحولات بسیاری در وب بوجود آمده تا بتوان آن را از زمینه های ظهور وب نسخه 2 تلقی نمود. اگرچه هنوز با وب 2 فاصله ای قابل ملاحظه وجود دارد، ولی زمینه های بوجود آمده هماننده WebService ها، RSS و Ajax و غیره نشان از تحولی شیرین در وادی IT دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری