هیچ نتوان گفت در پنجاه سال

هیچ نتوان گفت در پنجاه سال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمیرا نکهت دستگیرزاده

Description

. معرفی : هیچ نتوان گفت در پنجاه سال عنوان گزینه غزلی است از دکتر حمیرا نکهت دستگیرزاده که در بهار ۱۳۹۰ از سوی انتشارات آرمان شهر چاپ شد که ۱۱۵ شعر را از سال های ۱۳۵۷ تا ۱۳۸۸ در بر دارد. بنیاد آرمان شهر در برنامه ای که با عنوان سی سال شعر در سی سال جنگ را در هرات برگزار کرد بانو نکهت وضعیت ادبیات امروز را بررسی کرده و در مورد تاثیر جنگ بر روی شعر و ادبیات فارسی در حوزه افغانستان صحبت کرد. و شعرهایش را برای علاقه مندان دکلمه کرد. چاپ این کتاب به بهانه همان جلسه گفتگو صورت گرفت. داکتر حمیرا نکهت دستگیر زاده از بانوان طراز اول شعر افغانستان به شمار می رود و سال هاست در غربت زندگی می کند. این کتاب با تیراژ یک هزار جلد و همکاری مالی اتحادیه اروپا و انستیتوت فرانسوی افغانستان توسط انتشارات آرمان شهر و در کابل منتشر شده است. حق تکثیر: انتشارات آرمان شهر، چاپ اول : تابستان 1392 افغانستان این کتاب با حمایت مالی اتحادیه اروپا و بنیاد هاینریش بُل در افغانستان منتشر شده است . مسؤولیت انتشار کتاب به عهده بنیاد آرمان شهر است و نشر الکترونیکی بلامانع است . در کتاب ذکر شده استفاده و اقتباس از نوشته های این کتاب با ذکر منبع مجاز است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری