نئولیبرالیسم در بوته ی نقد

نئولیبرالیسم در بوته ی نقد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : خسرو صادقی بروجنی

Description

. کتاب حاضر حاصل سال ها مطالعه و تحقیق دوست ارجمندمان خسرو صادقی بروجنی است. خسرو صادقی کارشناس ارشد علوم اجتماعی از دانشگاه اصفهان است و کتاب حاضر رساله ی ارشد این پژوهشگر سیاسی و اجتماعی می باشد. پیش از این مقالات متعددی از نگارنده ی کتاب در رسانه های مختلف منتشر شده بود. ایشان چهره ای شناخته شده در بین دانشگاهیان و فعالان سیاسی و اجتماعی کشور هستند. کتاب نئولیبرالیسم در بوته ی نقد متشکل از مجموعه مقالات نگارنده در رابطه با نقد سیاست های نئولیبرالی در جهان سرمایه داری است. فریبرز رییس دانا اقتصاددان شناخته شده و چپ در مقدمه ی این کتاب چنین نوشته است:« من خواندن و نقد کردن و پیگیری تحلیل های انتقادی و خواندنی او را به دانش پژوهان و علاقه مندان جامعه شناسی و اقتصاد سیاسی رادیکال و دل بستگان آزادی توصیه می کنم.» حق تکثیر: حقوق این اثر متعلق به مولف است که وی نیز به صورت رایگان در وبلاگش کتاب را منتشر نمود. مدتی بعد کتاب در خارج از کشور نیز انتشار یافت. اما چون دسترسی به نسخه ی چاپ شده ی آن برای علاقه مندان داخل کشور مقدور نیست نویسنده با رضایت کامل نسخه الکترونیکی کتاب را در اختیار جامعه ی کتابخوانی قرار می دهد. برای آپلود این کتاب در سایت کتابناک نیز رضایت مولف اخذ شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری