نقاشی ایرانی از دیرباز تا کنون

نقاشی ایرانی از دیرباز تا کنون

  • 3.0 (7 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رویین پاکباز

توضیحات

متن کتاب به چار بخش دوران کهن, دوران میانه, دوران جدید و دوران معاصر تقسیم شده است. در بخش اول به تاریخ نقاشی ایران از دوران پیش از تاریخ تا آغاز ایلخانان مغول پرداخته میشود که به دلیل کمبود تصاویر این دوران در بررسی ها به آجرهای لعابدار و نقش برجسته پرداخته شده است. فصل دوم نقاشی از ایلخانان تا انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت و فصل سوم تا پایان دوره قاجاریه بررسی میشود. فصل چهارم به نقاشی دوران معاصر ایران پرداخته شده است. کوشش هنرمند ایرانی از دیرباز معطوف به نمونه آفرینی آرمانی بوده است. نقاش بیشتر تمایل داشت که دنیای آمال و تصورات خویش را تصویر کند. اگر هم به جهان پیرامونش روی می‌کرد چندان به صرافت از فضای سه بعدی نور و سایه، و شکل و رنگ اشیا نبود. ولی او می‌توانست هر چیزی را به مدد ساده‌ترین خطوط و خالص‌ترین رنگ‌ها بدان گونه نمایش دهد که متقاعد کننده به نظر آید....
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • 0935xxx8660
    (12:39)   1400/11/12
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    یعنی واقعا که پول که ریختم هیچ فایلی نتونستم دانلود کنم ، این یک کلاه برداری آشکاره

بارگزاری