ماهنامه اقلیم نقد ( نقد ادبی - شماره 11)

ماهنامه اقلیم نقد ( نقد ادبی - شماره 11)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

محمد رضا سرشار و جمعی از نویسندگان در این شماره نقد کتابهای:گوشه ای از اخلاقیات هدایت در زندگی و آثارش،فتح نامه مغان(گلشیری)، فال خون(داوود غفارزادگان)، قایق راندن در اقیانوس(مظفر سالاری)، پیاده ها و سواره ها(محمدرضا دامرودی)، سایه اژدها(محمدعلی گودینی)، توپچنار(انسیه شاه حسینی)، اشک فولاد(مجتبی رحماندوست)، دنیای سوفی(یوستین گردر)، من، بابا و یک کماندو(داریوش عابدی)، نقد شناسی توصیفی کتابهای داستانی در فروردین ۹۲، بررسی چهار کتاب امیری اسفندقه در حوزه بیدل پژوهی، بررسی تجلیات عرفانی در شعر سهراب سپهری، نتهای گریه دار(محمدحسین ملکیان)، ضربان ذات(قربان ولیئی)، آفرین بر جان بابا(محمد گودرزی دهریزی)، نگاهی به کارکرد تربیت در آثار پروین اعتصامی، بررسی سبک شناختی شعر کودک در ایران با بررسی آثار شش تن از شاعران، مورد نقد و یررسی قرار گرفته است. حق تکثیر: ماهنامه اقلیم نقد به صورت پی دی اف رایگان در سایت انجمن قلم ایران قرار داده شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری