ماهنامه اقلیم نقد ( نقد ادبی - شماره 14)

ماهنامه اقلیم نقد ( نقد ادبی - شماره 14)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

محمد رضا سرشار و جمعی از نویسندگان در این شماره نقد موضوعات و کتابهای؛ تاوان عشق(فهیمه رحیمی)، چشمی که بستم، چشمی که بگشود(مریم مقانی)، بی وتن(رضا امیرخانی)، زنها همه مثل هم اند(محمد سرشار)، توفان دیگری در راه است(سید مهدی شجاعی)، آقای سلیمان! می شودمن بخوابم؟(سید محمدرضا واحدی)، سفر به گرای ۲۷۰ درجه(احمد دهقان)، کابوس(فرخنده حق شنو)، نقد شناسی توصیفی کتابهای داستان در مطبوعات، باغ سحر خیز(محمدحسین انصاری نژاد)، شبیه باد(صدیقه مرادزاده)، شاعری به این تنهایی(محمدباقر کلاهی اهری)، خدا تسبیحی از گنجشک دارد(سید جبیب نظاری)، رونویسی از بهار(غلامرضا بکتاش)، تاملی در ذهن و زبان عباس باقری، تاملی تحلیلی در اشعار و افکار قادر طهماسبی، بررسی صور خیال در شعر قیصر امین پور از منظر اصلاحات عامیانه، آن زمانم که بشناسند یغمایی نیست، نقد شناسی توصیفی کتابهای شعر درمطبوعات مورد نقد و برسی قرار گرفته اند. حق تکثیر: ماهنامه اقلیم نقد در سایت انجمن قلم ایران به صورت پی دی اف رایگان گذاشته شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری