نشاط و تندرستی برای تمامی دوران زندگی

نشاط و تندرستی برای تمامی دوران زندگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: هاروی دیاموند، دین اورنیش، نیل بارنارد 236 صفحه کتابی که در اختیار شما قرار دارد می‌تواند الهام بخش یک زندگی نوین ، به دور از وحشت از سرطان و رهنمودی برای زندگی بهتر، تغذیه مطبوع تر اما در عین حال سالم، و دست یابی به سلامت همراه با خلاقیت و نشاط باشد. کتابی که همه کس قادر به خواندن و درک مطالب آن بوده و پاسخ پرسش‌هایش را در این راستا در آن می‌یابند. چنانچه مسائل طرح شده در این کتاب را به دقت مطالعه کنید ، به درستی به این نتیجه می‌رسید که رهنمودهای کلی آن علاوه بر پیشگیری و رهایی از سرطان، بیماریهای قابل پیشگیری دیگر چون بیماریهای قلب و پیری زودرس و بسیاری از عوامل مرگ‌های قبل از موقع دیگر را نیر در بر می گیرد. برنامه‌هایی که به شما یک زندگی خلاق و با نشاط و به دور از وحشت از بیماری‌ها را نوید می‌دهد. این کتاب مجموعه‌ای از تلخیص و ترجمه، گردآوری و تنظیم چندین کتاب معتبر با منابع مستند دانشگاهی و هر یک نتیجه سال‌ها مطالعه و پژوهش نویسندگان ان‌ها است. در این کتاب ، به واقع به بیان جواب این سئوال بیماران که می‌پرسند «آقای دکتر پس چه بخوریم؟» پاسخ می‌دهم. حق تکثیر: پیشگامان علم و صنعت آریا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری