سرند (شماره 6)

سرند (شماره 6)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جمعی از نویسندگان

توضیحات

سخن آغازین صد سال به از این سال ها...................................... 2 آسیب شناسی دید و بازدیدهای نوروزی جامعه چوک............................................................. 4 پیرامون تلاش و تکاپوی زن ایرانی در راستای احقاق حقوق خود گریز از قهقرا .................................................. 8 پیرامون شرایط زیست محیطی:بخش نخست، در جست و جوی چاره تاریخ و اندیشه داستان یک فیلم کوتاه!........................................ 12 نگاهی تاریخی به جایگاه حیوانات در فرهنگ ایرانی فرهنگ و هنر شعر و سیاست در ایران معاصر............................... 16 قسمت نخست طنز بدون شرح..................................................... 19 سخن پایانی گاه در این سفرهای شکاری وقایعی اتفاق می افتاد.......... 20
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری