سرند (شماره 8)

سرند (شماره 8)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سخن آغازین ردای خرداد...................................................... 2 به مناسبت آزادسازی خرمشهر و ضرورت خودکفایی کشور روسپیان سودازده ی سرزمین من............................... 3 نگاهی اجمالی به کاهش سن زنان آسیب دیده (قسمت دوم) اقتصاد و کارآفرینی بیوگاز، انرژی آینده.............................................. 6 بررسی اجمالی اهمیت استفاده از منابع تجدیدپذیر تاریخ و اندیشه خط و نشان پدری................................................. 9 بخش اول: بررسی جایگاه تاریخی پدر در خانواده (قسمت دوم) فرهنگ و هنر در جستجوی زمان از دست رفته ............................... 13 درباره ی نوستالژی و فرهنگ نوستالژی طنز بدون شرح....................................................... 17 سخن پایانی نفسم گرفت از این شهر در این حصار بشکن................. 18
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری