مجله کسب و کار هاروارد - نوامبر 2014: اینترنت همه چیز

مجله کسب و کار هاروارد - نوامبر 2014: اینترنت همه چیز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این شماره نوامبر 2014 است که تمرکز اصلی آن بر اینترنت اشیاء، محصولات هوشمند و متصل به اینترنت و اثر آنها بر حال و آینده سازمان‌های فعال در صنایع مختلف است. شاخص‌ترین مقاله این شماره توسط مایکل پورتر معروف نوشته شده است. همه ما اغلب او را با نظریه 5 نیروی رقابتی پورتر و همچنین زنجیره ارزش پورتر می‌شناسیم و او اکنون سعی در تحلیل محیط جدید رقابت دارد. محتوای این شماره مجله کسب‌وکار هاروارد: استعداد: چگونه شرکت‌ها می‌توانند از «ذهنیت افزایشی» سود ببرند وقتی آشپزها بتوانند مشتریان خود را ببینند، غذاهای خوشمزه‌تری می‌پزند! چگونه انجامش دادم: متعهد نگه‌داشتن نسل جدید به کار موفق‌ترین مدیرعاملان جهان روشنگری: مدیریت اینترنت اشیاء چگونه محصولات هوشمند و متصل به شبکه در حال تغییر رقابت‌ها می‌باشند؟ فناوری دیجیتال فراگیر داده بزرگ، مسئولیت‌های بزرگ به همراه دارد! چرا نباید هزینه‌های درمانی را کاهش دهیم؟ کجا و چگونه به دنبال نوآوری باشیم مطالعه موردی: اختلاط کسب‌وکار و سیاست؟! چالش‌های تحصیل در کنار شغل و زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری