افق در استانبول (نمایشنامه)

افق در استانبول (نمایشنامه)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرهاد ناظرزاده کرمانی

توضیحات

پروفسور فرهاد ناظر زاده کرمانی درسال 1326ه.ش در تهران زاده شد. او لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس علوم اجتماعی را از دانشگاه تهران و مدرک دکتری هنرهای ارتباطی نمایشی از آمریکا اخذ نمود و پس از آن به عضویت هئیت علمی دانشگاه تهران در آمد. او با دهها کتاب و مقاله ی گرانقدر در زمینه تئاتر مهمترین پژوهشگر هنر نمایش در ایران است و برای اولین بار رشته های نمایش را در دانشگاه هنر تهران و دانشگاههای دیگر تاسیس کرد. بعضی از آثار وی عبارتند از: ــ پیش درآمدی بر شناخت هنرهای نمایشی در مصر – تئاتر پیشتاز، تجربه گر، عبث نما – تی .اس. الیوت و نمایشنامه منظوم و مذهبی – سبک های اجرایی در تئاتر معاصر جهان – نمادگرایی در ادبیات نمایشی – گزاره گرایی در ادبیات نمایشی – ادبیات نمایشی در روم – پیدایش ادبیات نمایشی نو در ایرلند نمایشنامه ها: نی لبک و بهمن – پنجره ای بر باد و ... حق تکثیر: نشر الکترونیک، وبسایت دبیرخانه تئاتر دانشگاهیان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری