فرزند ستارگان و رؤیای شاعر

فرزند ستارگان و رؤیای شاعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسکار وایلد

توضیحات

دو داستان فرزند ستارگان - مترجم: شباهنگ رویای شاعر: مترجم: مسعود فرزاد (از ترجمه‌ی منظوم انگلیسی اسکار وایلد - اصل اثر از مادام هلنا موژسکای لهستانی می‌باشد.) در داستان کوتاه فرزند ستارگان ، اسکار وایلد با خلق‌ موجودی‌ فرا طبیعی ‌ دیگر بار به‌ سبک‌ افسانه‌ای‌ خود‌ دامن‌ می‌زند. کشمکش‌ بین‌ زیبایی‌ ظاهری‌ و معنوی، ثروت‌ و فقر، و غرور و فروتنی‌ بنیاد اصلی‌ داستان‌ را تشکیل‌ می‌دهد و شخصیت‌ اصلی‌ تمامی‌ ارزش‌های‌ اخلاقی‌ و معنوی‌ را زیر پاگذاشته‌ و مرتکب‌ گناهان‌ متعدّد می‌شود. امّا برای‌ دستیابی‌ به‌ رستگاری‌ نهایی‌ سختی‌ها و ملالت‌های‌ فراوانی‌ را متحمل‌ می‌گردد و آزمون‌های‌ عدیده‌ای‌ را پشت‌ سر می‌گذارد ،تا رسالت‌ اسکار وایلد، در نگرش‌ نو، فراواقعی‌ و آرمانی‌ به‌ مشکلات‌ جامعه‌ی‌ مدرن‌ تحقق‌ یابد. و در پایان درون‌مایه‌های‌ نوع‌ دوستی‌ و ایثار، و بخشش‌ و محبّت‌ برتمامی‌ پلیدی‌ها فائق‌می‌گردند. حق تکثیر : آزاد فرزند ستارگان از مجله مهر - سال ششم رویای شاعر از مجله شرق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری